Helgen som varit

Publicerat: 2010-04-18 Kl: 22:05:56 | I kategori: Allmänt


Den här helgen har varit en toppen helg. Den började med fredag som tillbringades med Bäjb och hennes syster, god mat, bra tv-program och bra musik. 


Helgen fortsatte med Vimmerby biltträff.
Det kom 100-150 bilar, eller det skulle i alla fall komma det.
 Jag vet inte riktigt hur många det va som kom för jag räknade inte alla. Men många va det i alla fall, fler än vad jag trodde. Vi hade riktigt trevligt, med massa snygga bilar. Synd att racet blev misslyckat på grund av att folk inte kan hålla sig på sidan av vägen och att det va så dåligt väder bara, det va typ storm och jätte kallt. Jag lägger in lite bilder från bilträffen här nere.


Och idag har vi haft massa folk på besök som har varit här och ätit mat. Grillat kött och pommes är inte helt fel :) Men nu har dom åkt för ett tag sen så nu e det lugnt i huset igen.   










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0