Det är inte min dag idag

Publicerat: 2010-07-23 Kl: 21:10:19 | I kategori: Allmänt


Det är skönt att den här dagen äntligen är slut, för det har bara hänt massa dåliga saker. Det började med att jag fick en säng mitt på foten så att den är svullen och öm, sen lossnade dörrhantaget till toaletten och samtidigt klämde jag en mobilsladd i dörren så att det inte gick och stänga sen när jag öppnade då åkte mobilen i golvet. Behöver jag ens fortsätta..?

Sist men inte minst så hade jag parkerat framför en lite grushög som jag slälvklart glömde bort sen när jag skulle åka så att jag åkte över hela den innan jag kom på att den var där. Så nu är inte min nyvaxade bil så fin längre.

Jag säger då bara det, det ska bli väldigt skönt att gå och lägga sig snart och hoppas att nästa dag blir bättre. 


                                                                                                         The girl with a big heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0