Nakenbad, uppkorkat vin och jordgubbar

Publicerat: 2010-07-10 Kl: 16:29:58 | I kategori: Allmänt


Igår åkte jag, min syster och en kompis iväg till min farfars barndomshem som ligger på en egen liten ö. Ön ligger 4,8 mil ifrån Vimmerby i sjön Sommen. Det här va första sommaren vi var helt ensamma på ön och det ledde till både det ena och det andra.  


Den första dagen bestod av nakenbad, sol, vin och jordgubbar. Det första vi gjorde när vi kom över till ön var att äta mat och sen bada och sola hela dagen till solen försvann. I år har vi nog slagit rekord i antalet dopp (än så länge 5 dopp) varav det sista doppet var ett nattdopp och nakenbad som Nattis och Cicci stod för.  


Lördagen var det dags att packa ihop och åka hem igen efter en av de roligaste gångerna på Kungsön, som ön heter för övrigt. Men vi hann med ett dopp innan vi åkte i alla fall.


På söndagen den 11 juli fyller min pappa 50 år, Grattis Grattis



















                                                                                                     The girl with a big heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0