I´m alive

Publicerat: 2010-06-26 Kl: 12:42:03 | I kategori: Allmänt


Trots en hård kväll så mår jag toppen idag :) Den här midsommaren har varit den bästa på länge.

Den började med massa mat, förrätt sill och potatis, varmrätt grillat med bakad potatis och efterrätt två olika tårtor och massa drickande och fortsatte i kubbspel som mitt lag för övrigt vann med 5-1, lite bäst vi e. Det bästa va att varje gång jag va kissnödig så slog jag ner massa klossar, weird :/ Jag får väl köra på den tekniken jämt när jag spelar kubb. Trots att jag var den som drack mest så fick jag ner ganska många klossar.

Kvällen avslutades sedan med lite slapp i soffan till ett avsnitt av supernatural och godis :o)

Den här dagen ska bestå av massa slappande, antagligen så ska jag väl snart åka och hämta min bror och sen ikväll blir det att köra ett träningspass och få ner fötterna på jorden igen :)


(Tyvärr så tog jag inga bilder under kvällen men det fick bli ett på kubbspelet)

                                    

   The girl with a big heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0