Spännande vecka

Publicerat: 2010-06-13 Kl: 20:34:12 | I kategori: Allmänt


Den här vecka har mycket att erbjuda.

På tisdag var det två år sen vi hämtade hem våran hund och på torsdag så har jag haft mitt körkort i två år och slipper prövotiden :)

På fredag är det dags för min syster att ta studenten i Västervik. Det betyder att det nu är tre år sen jag tog min student, och vad har jag gjort sen dess? Ja det är en bra fråga.... hum

shit, vad tiden går fort.. dags att sakta ner lite så jag hinner med.

Lördag är det dags för den andra bilträffen i Vimmerby och denna gången ska det vara körning ute i Bredshult sen träff vid Odal igen. Men nackdelen är att det är bilträff i Linköping också samma kväll, inte så bra planering.

Sen ska jag få min lön denna vecka också och det är inte helt fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0