För mycket tankar i mitt huvud just nu

Publicerat: 2010-03-27 Kl: 01:35:49 | I kategori: Allmänt


Jag både längtar till sommaren och har ångest över den. För förra sommaren var så rolig och helt galen så det känns som att man tror att denna sommar ska bli lika rolig.

Jag är både äldre och visare nu så denna sommar kommer va lugnare än förra. Och förhoppningsvis mer planerad, och ja, jag vet, jag är inte en som planerar utan impulsiv men jag jobbar på det. Jag menar, jag är 22 år det är fan dags att växa upp nu och tänka ett steg längre än vad jag brukar.

Så jag har ångest för att alla verkar ha så höga förväntningar på sommaren som jag vet att jag inte kommer leva upp till för den här sommaren kommer se väldigt annorlunda ut. Jag som har svårt att säga nej till saker och svika folks förväntningar. Hur ska jag klara detta?

Jag säger inte att det är alla andras fel utan det är mitt också. Jag vet att jag kan va luddig och svår att förstå och tolka ibland. Men vi har lite att jobba på och förhoppningsvis utvecklas under detta året.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gumman, sätter man ihop det här inlägget och inlägget "Ibland blir man så trött på allt och alla" så förklarar det lite hur sommaren kommer att se ut ;) Hahah.



Sommaren 2009 kommer vi aldrig få tillbaka eftersom vi gjorde något helt nytt för oss, och som du säger - du är 22, och jag är 21 - dags att växa och våga säga nej. Bara att ta sig i kragen!

2010-03-28 @ 21:51:48
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0