Ibland blir man bara så trött på allt och alla

Publicerat: 2010-03-20 Kl: 22:53:22 | I kategori: Allmänt


Jag blir trött på alla saker som jag vill göra men inte kan och inte hinner med. Saker som att köpa en ny bil men jag har inga pengar och hinna göra alla omtentor som inte heller hinner göra tillsammans med alla andra ”vanliga” tentor.

Jag blir också trött på alla som inte tänker längre än vad näsan går. Dom som vill ha skjuts hem trots att det finns en bil i närheten som precis ska åka åt samma håll. Går iväg och säger jag kommer snart men som kommer tillbaka efter en timma.

Ibland blir jag så j-ävla förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Då är det tur att vi har en boxningssäck hemma så man kan ta ut all ilska på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0