Jag vill ha sommar nu

Publicerat: 2010-03-12 Kl: 11:03:55 | I kategori: Allmänt


Det är helt ofattbart hur mycket jag längtar till sommaren nu. Bara all snö försvinner och solen skiner så blir jag nöjd.

Som min kompis sa: Jag vill ha sommar nu så jag kan ta på mig skinnjackan och stövlar.

Förra sommaren var helt underbar, vi var både här och där. Inget stoppade oss. så jag undrar vad den här sommaren kommer erbjuda.

Saker som jag ser fram emot i sommar:

  • Massa bilträffar
  • Sol och bad
  • Roadtrip
  • Öland
  • Kungsön
  • Midsommar
    50-års fest
  • Biopremiär twilight- eclipse

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sommaren 2009 kommer vi aldrig få uppleva igen! Men vi kan allt försöka få tillbaka den på ett eller annat sätt med att vara lika tokiga och glada :)

2010-03-13 @ 01:46:38
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0