What the fuck!!!!

Publicerat: 2010-03-05 Kl: 11:20:03 | I kategori: Allmänt


  Idag är ingen bra dag. Den började med att jag skulle skriva en online tenta som skulle va mellan 10.00-10.30. När klockan är 10 så går jag in på tentan men den är väldigt seg, det kommer inte upp några frågor så då tänkte jag att jag skulle uppdatera sidan, men det skulle jag inte ha gjort. För nu säger datorn att jag har gjort klart tentan. What the fuck!!!!

Så jag går till startsidan och försöker öppna tenta igen men det säger hela tiden att den redan är gjord. Och man har bara en chans, har man öppnat tentan så kan man inte gå in på den igen.


Så jag fick PANIK….What the hell am I suppose to do now???

Och tiden gick… nu var klockan 10.10 och jag visste att vi bara fick sitta till 10.30.


Sen såg jag ett nummer till support så det ringde jag men det va upptaget sen stod det ett till nummer som jag testade och till slut fick jag hjälp så jag kunde göra min tenta. Men nu var klockan 10.15 så jag hade bara 15 min på mig att svara på 30 frågor. Snacka om att jag kände mig stressad. Det hela slutade med att jag inte hann svara på alla frågorL och att jag bara fick 6,5 av 15 poängL men men, vad skulle jag göra då? Så nu kommas jag att det ska komma en omtenta på det här momentet så att jag kan höja mina poäng.


Den här dagen har som sagt inte börjat speciellt bra så jag undrar hur den kommer sluta?

Men den är ju fredag och det betyder fredagsmys med tjejerna, så lite bra blir nog dagen ändå :)

 

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0