En regnig torsdag

Publicerat: 2010-05-27 Kl: 15:01:36 | I kategori: Allmänt


Nu var det ett tag sen jag skrev något i bloggen och orsaken är att det är väldigt mycket att göra denna och nästa vecka. 5 inlämningsuppgifter och en omtenta ska jag hinna med innan jag får ta sommarlov. Men va skönt det ska bli när allt är klart. Jag var och köpte en vinflaska idag som jag ska korka upp när alla uppgifterna är inlämnade och klara.

Trots det tajta schemat så har jag hunnit med att åka till Västervik idag och klippt mig så nu är det väldigt kort. Men skönt nu inför sommaren.

Och nu både haglar det och regnar så det blir ingen klippning av gräs ikväll.

Men nu måste jag fortsätta plugga igen.

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0