Lite personlig information om mig själv

Publicerat: 2011-08-14 Kl: 21:22:05 | I kategori: Allmänt


Jag har kommit på att jag inte skriver så mycket om mig själv i bloggen så här kommer lite information om mig !!


1. Fullständigt namn? - Jessica Marie Axelsson
2. Ålder? - 23
3. Vart bor du? - Vimmerby
4. Husdjur? - En hund, Chippen
5. Ögonfärg? - Grå
6. När är du född? - 2 februari 1988 klockan 10.28
7. Något jobb? Ja, på Astrid Lindgrens Värld genom Städbolaget
8.  När gick du upp i morse? - 05.15, pga jobb
9. När ska du sova ikväll? - 23.00 pga av jobb imorgon
10. Dagens klädsel? - Har hunnit med 3 stycken idag, jobbarkläder, shorts och en tröja, mjukiskläder
11. Dagens roligaste? - America´s funniest home videos 
12. Vem pratade du med i telefon senast? - Linn
13. Vem fick du senast ett sms ifrån och vad stod det? - Jossan "Ska ni göra något speciellt ikväll? :)

Favorit:
14. Film?
- Många olika, t.ex 27 dresses, the ugly truth, Twiligt, The A-team, transformers
15. Låt? Stuttering- Fefe Dobson
16. Mat? - Lasagne eller grillat
17. Dryck? - Coca Cola
18. Färg? Vit
19. Stad?- Smögen
20. Land? - Sverige

Senaste:
21. Gången du grät? -
Farfars begravning
22. Gången du var i Stockholm? 2008 på Simple Plan
23. Gången du var full? - På Mallorcaresan

Antingen eller:
24. Svart eller vit? -
 Vit
25. Hund eller katt? Hund
26. Choklad eller lakris? - Choklad
27. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
28. Coca cola eller fanta? Coca cola
29. Pizza eller kebab? Pizza
30. Randigt eller prickigt? Randigt

Vad:
31. Gör dig glad?
- Roadtripp :)
32. Gör dig ledsen? -
33. Vad vill du helst göra nu? - Kolla på Vampire Diaries
34. Vill du ha nu? - En ny bil, en lägenhet, ett jobb
35. Önskar du dig i julklapp? - En kamera
36. Längtar du till? - Hösten, så jag kan ta på mig alla fina höstskor. 
37. Ångrar du i ditt liv? - Sommaren 2009, för att vi skämde ut oss så mycket men på ett sätt ångrar jag inte den sommaren eftersom att det var den roligaste sommaren i mitt liv <3
38. Ångrar du inte i ditt liv? - Att jag pluggade ljusdesign ett år i Jönköping och sedan hoppade av, eftersom att jag har blivit mer självständig, mognare och vet att jag klarar att bo helt själv i en främande stad efter den erfarenheten. 


  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0