Elmia motorshow

Publicerat: 2011-05-04 Kl: 13:18:09 | I kategori: Allmänt


Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen och mycket har hänt sen sist.

Jag kom på att jag har glömt att lägga in bilder från Elmia när jag var där på motorshowen den 22 april. Det var massa fina bilar, men ärligt talat så blev jag lite besviken. Jag trodde att det skulle vara mycker mera bilar och mer "wow" effekt. När man hade sett en hall kändes det som att alla bilar blev likadana ingen stack ut ur mängden. Men kul hade vi i alla fall, hann till och med en sväng på A6. Det måste göras om snart.

 

 
Det fanns 5 riktiga bilar från filmerna the fast and furious.  
Här är bilder på tre av dem.












Sen på kvällen den 22 april var vi bjudna till familjen Lindebrand som vi brukar vara runt påsk. Vi kom lite sent eftersom vi var i Jönköping under dagen, men när vi kom dit så fick vi grillat kött med klyftpotatis och blåbärspaj till efterrätt som var väldigt gott. Dagen började med en underbar dag i Jönköping med trevligt folk och slutade med middag med trevligt folk som det var länge sen jag träffade, så min dag kunde inte ha blivit bättre.  

Dagen efter, lördagen så skulle Karins dotter Elin och hennes pojkvän Daniel komma hit för att vi skulle "lära känna" varandra bättre eftersom att vi ska åka utomlnads tillsammans. Det var underbart väder hela dagen och vi kunde gå våran tipspromenad som handlade om personliga frågor om oss själva, sen spelade vi kubb, riddarspelet och åt påskmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0