Roadtripp

Publicerat: 2011-05-22 Kl: 22:34:57 | I kategori: Road trip


Nu ligger jag helt utslagen i soffan efter en heldag i Ullared. Mina fötter är helt slut och jag är jätte trött, hur ska jag orka gå upp tidigt och jobba imorrn?

Men det har varit en helt underbar dag, lagom med folk (galna tanter med kundvagnar) och bra väder. Och vi kom inte hem tomhänta heller, vi lyckades fylla hela bilen men då var vi också fyra stycken. Själv fick jag med tre påsar som bland annat innehöll:

En fotoram
One tree hill säsong 7
Film The last song
Plånbok
Strumpor
Underkläder
En locktång
Mors dag present
Dvd att bränna filmer på
Hårfärg
Spännen och hårtofsar
Nagellack





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0