Studentbal

Publicerat: 2011-05-22 Kl: 22:31:30 | I kategori: Allmänt


Den här helgen har bjudit på massa saker. Igår var det Vimmerby gymnasiums studentbal, som min bror skulle delta i.

Det skulle ha varit en lugn dag, vi var färdiga i god tid och skulle bara ta det lugnt tills insläppet till dansuppvisningen skulle ske vid klockan två, vi skulle vara där vid halv två.

Men dagen blev inte riktigt som planerat. Våran syster sov hos oss fredag-lördag sen på lördagkvällen skulle hon åka iväg till Malmö med en kompis och mamma skulle ta med hennes väska från Västervik och ge henne efter balen, men min mamma är lite glömsk ibland så hon glömde väskan i Västervik. Så klockan halv ett var det bara att hoppa in i bilen och åka till Västervik och hämta väskan.

Där kan vi snacka om "en snabbvisit" i Västervik, vi kom tillbaka till Vimmerby vid två så då var det bara att åka till ishallen och kolla på dansen sen ner till Källingen och mingla med alla människor.

Men jag sa förra veckan att jag tycker om när det är massa saker att göra och lite stressigt och det fick jag äta upp i lördags, men kul var det och vi missade ju faktiskt inget.

Här är lite bilder från balen.


Min bror och Emma.




Frida och Hampus


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing

fin design :)

jätte fina bilder!

2011-05-23 @ 09:29:37
URL: http://pinkpiercing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0