Kräftskiva hos Ingström

Publicerat: 2011-09-11 Kl: 14:33:31 | I kategori: Allmänt


Igår var jag på kräftskiva hos Erik Ingström i Silverdalen. Trots att jag inte äter kräftor så är det ändå roligt med kräftskiva. Vi va nog totalt 15 personer i blandade åldrar.

Jag hade planerat att ta det ganska lugnt eftersom att jag skulle upp och jobba vid 6 imorse, och kvällen började lugnt. Jag drack mina drinkar med tequila och allt gick bra, sen blev jag bjuden på en grogg av Isaksson och den var inte att leka med. Jag som bara skulle ta det lungt, slutade med inte så lugnt. Så idag mår man som man förtjänar. Så att ta sig till jobbet imorse var en mardröm, som tur var så fanns det inget att göra så jag var klar på 30 min och kunde gå hem igen.

Under kvällens gång hann vi med ett slagsmål, två sönderslagna rutor, en blodig hand och en öl i huvudet vilket ledde till att det blev ett sår som man behövde sy.

Sen när vi skulle åka hem så kunde inte Cicci hitta bilnycklarna. Och vart låg dom? Jo, på sätet i bilen. Som tur va så hade jag öppnat ett av fönstren bak i bilen så med en skruvmejsel kunde vi få upp en glipa så att Ingström kunde klättra in och öppna bilen.







(Ni får ursäkta bilderna, min mobil har gått sönder så jag har min gamla mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0